[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Mon Nov 19 12:53:05 UTC 2012

OK, diky za upresneni, clovek se porad uci :)

Jen mi tam proste nestimuje to, ze mi obec neco poskytne a ja to pak budu
sam zacernovat a davat na web. Podle me se jim to z principu take "nebude
libit".

Je to podle me dost zavadejici pakarna, ze na obce neplati to same jako
napr. na parlament (obecni zastupitelstvo je mistni ekvivalent parlamentu),
ale cicham v tom ten zakon o obcich. Co se tyce zakona na ochranu osobnich
udaju, tak dokud budou v obchodnim rejstriku adresy a data narozeni
jednatelu, tak jsou pro me tyto udaje kdekoliv jinde naprosto v poradku
(tohle se proste kope)

Hezky den!

Ales Pekarek