[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Tue Nov 20 10:04:36 UTC 2012

Ale, to je zajímavé...

Mr. Ledvinku neznám - vy budete asi v obraze trochu víc.. Víte o ne(m
ne(co bliz(s(ího? C(emu bude naklone(n a co ho bude zajímat?
Z(e by ho ne(jak moc zajímalo informování o vlastní c(innosti, to moc
nevypadá:)
http://www.mvcr.cz/clanek/sekce-verejne-spravy-a-egovernmentu.aspx

JnK

*Oz(ivení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/Oziveni.cz*

*
**Stan(te se c(leny Klubu pr(átel Oz(ivení!* <http://klub.oziveni.cz/>

*
Prosazujeme principy transparentní ver(ejné správy a udrz(itelného rozvoje.*