[okfn-cz] How the Internet will (one day) transform government

Matej Kurian kurian at transparency.sk
Mon Oct 1 01:13:07 UTC 2012

no, ja by som to bral ako jeden zo slabsich prispevkov do diskusie. keby
sa trocha viac venoval pozitivnej vizii ako sa to da uplatnit v politike
miesto podla mna pomyleneho fungovania open source, asi by to bolo lepsie.

v robote k tomuto pisal kolega clanok -
http://sunlightfoundation.com/blog/2012/09/27/on-legislative-collaboration-and-version-control/

co kolega ani shirkey neriesi vobec je kto ma zodpovednost za zlyhania.
politika okrem ineho riesi aj problem predvidatelnosti rozhodnuti, to
podla mna pri open source trocha pokulhava.