[okfn-cz] Pojďme přes Wagnerovou a Michálka žádat o informace

kamil.gregor kamil.gregor at kohovolit.eu
Thu Oct 25 16:47:25 UTC 2012

Ahoj,

poslanci a senátoři mohou podle jednacího řádu žádat o informace. Jejich situace je přitom nesrovnatelně lepší než u “řadového” občana. Mohou proto získat některé datasety, k nimž se my sami nedostaneme.

Jedna moje kamarádka je asistentkou Elišky Wagnerové, takže by to mohla zařídit. Lidé od Pirátů zase nabízí využít Libora Michálka.

Nahodil jsem google dokument, do kterého můžete zapsat, co byste chtěli dostat do rukou:

https://docs.google.com/document/d/1zBocXVy6Jik7acfOoy255Du1SNVitGMHfH1VP8C3oYE/edit

Kamil Gregor
KohoVolit.eu
724362427