[okfn-cz] Pojďme přes Wagnerovou a Michálka žádat o informace

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Thu Oct 25 17:16:08 UTC 2012

Ahoj,

my (protikorupční platforma) máme a budeme mít s nima průběžně schůzky, s
oběma, zvlášť s Wagnerovou, hodlám spolupracovat úzce.

Teď, do prvního listopadovýho týdne, sou oba totálně zasekaní, pak máme s
Michálkem domluvený setkání.

Takže to můžu obě domluvit, asi nejlépe tak, že jednou za dobu y bychom po
nich něco dávkovaně chtěli?

Matěj