[okfn-cz] další klikací rozpočet

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Mon Oct 29 20:17:11 UTC 2012

díky. ten celek slyším už podruhé, asi na tom něco bude.

Smlouva obsahuje citlivé informace obchodního charakteru, a nemůže
tudíž být zveřejněna :). Ale vážně - jako poradenská firma jsme vázáni
mlčenlivostí takže detaily nemůžu na první dobrou vykecat. Rozhodně ne
do otevřeného mailového fóra - normálně by nás mohli žalovat. To se
ale nevztahuje na Magistrát - ten naopak žádnou mlčenlivost nemá, a
měl by k tomu cokoliv poskytnout (pokud mě paměť neklame, žádná
obchodní tajemství jsme si ve smlouvě nevymiňovali).

Co myslím vykecat můžu je, že se jednalo o tak malou zakázku že ji
nenajdete ani na profilu zadavatele zakazky.praha.eu, a to přesto že
obsahovala i jiné věci než přípravu rozpočtu.

Jirka