[okfn-cz] další klikací rozpočet

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Tue Oct 30 17:27:40 UTC 2012

Ahoj,

určitě souhlasím s Michalem, že by tam někde mělu být jasně viditelný
částky. To, že se objeví po chvilce podržení myši nad oblastí, jsem
zjistil až pocelkem dlouhý době a je to přeci jedna z dvou hlavních
(dojem proporce je v pohodě) věcí, který chvi na první pohled vidět.

Popisky jsou fajn, ale bylo by dobrý, kdyby odpovídaly realitě. Je mi
jasný, že to není váš úkol, ale je to opravdu nechutný:
Když je u položky "Doprava" vysvětlivka, že má Praha skvělou MHD (ale
nepíšou, že horší, než před dvěma měsícema:)), tak moc nechápu, co to
tam dělá. Já chci, aby tam bylo napsáno, kolik z toho poslali do Blanky
a kolik do DPP. Nechci říct, že dvě tři podúrovně jsou k ničemu, ale je
to málo - myslím, že by tam mohly v průběhu roku, když se peníze
alokujou, přibývat i jednotlivý investiční akce. O tom, že Svoboda,
kterej moc neví, která bije, říkal, že na novym klikacim rozpočtu budou
vidět jednotlivý faktury, nemluvim - ale bylo by to hezký.)

To, že jsou prokliky z podstatný části vidět jako praha.eu vypadá
podivně. Myslim, že kdo na to nenajede myší, bude to považovat za eror...

Janek

*Oživení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/Oziveni.cz*

*
**Staňte se členy Klubu přátel Oživení!* <http://klub.oziveni.cz/>

*
Prosazujeme principy transparentní veřejné správy a udržitelného rozvoje.*