[okfn-cz] další klikací rozpočet

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Wed Oct 31 07:45:14 UTC 2012

Jane

To, ze obce nemusi uctovat na jednotlive zakazky, bylo pro me nejvetsim
prekvapenim. Ale je to tak. Pak ucetnictvi nemuze plnit nejakou vyraznou
controlingovou funkci.

To vyzaduje centralni zmenu pravidel i poradnou diskuzi, jak to udelat
efektivne. Bude to urcite stat dost penez a tak ma smysl to delat, az bude
dostatecne silna poptavka. Jinak je to, myslim si, vyhazovani penez oknem.

R. Ripa
Rozpocez Verejne