[okfn-cz] Fwd: Fwd: Seeking Applicants for the 2013-2014 Community Solutions Program

Matej Kurian kurian at transparency.sk
Fri Sep 21 13:48:19 UTC 2012

Ahojte,

zaujimava prilezitost pre "mladych profesionalov"  sa dalej 4-mesiace
vzdelavat v USA. Uchadzaci sa maju venovat niektorej z tem "Women &
Gender Issues, Conflict Resolution & Tolerance, Transparency &
Accountability and Environmental Issues".

Momentalne som na programe, napiste ak chcete viac info. Uzavierka
prihlasok 31.10.

Viac info v emaili alebo na
http://www.irex.org/application/community-solutions-information-applicants

m.