[okfn-cz] Strojove citelny Obchodni rejstrik bude...

Jiří Skuhrovec jskuhrovec at gmail.com
Wed Sep 12 16:39:00 UTC 2012

no, jestli pan ministr přesvědčí firmy aby mu finanční výkazy posílaly
strojově čitelné (bez toho si čitelný rejstřík neumím moc představit),
má můj obdiv a budu za něj srdnatě bojovat proti všem těm nikým
nevoleným nactiutrhačům z Krna a okolí.

Zatím ale pokud vím MSp nedokázalo přesvědčit většinu firem aby do OR
vůbec nějaké výkazy posílaly.  A to přesto že je to jejich zákoná
povinnost :).