[okfn-cz] Strojove citelny Obchodni rejstrik bude...

Jiří Skuhrovec jskuhrovec at gmail.com
Wed Sep 12 17:19:48 UTC 2012

ale jo, jasně že je to lepší než drátem do oka :), to jen já jsem
starej škarohlíd.

Nicméně - to co má justice dnes v html, to má ARES taky - a v xml už
řadu let. Novum tedy bude jenom sbírka listin. Bude fajn jestli její
dokumenty budou vyhledávatelný a rozumně linkovatelný ... ale stále to
budou naskenovaný pdfka, navíc tam nebudou pro všechny firmy.