[okfn-cz] obhajoba disertace

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Fri Sep 14 07:55:05 UTC 2012

Mimochodem

"I only believe in statistics that I doctored myself."

je jedna z úspe(s(ných PR akcí.... funguje dodnes(ka.

Tedy pokud ve(r(íme internetu, ale tam je pr(eci pravda (-:

http://www.quotesstar.com/quotes/i/i-only-believe-in-statistics-271181.html

M.

On 2012-09-13 18:47, Roman R(ípa wrote:
> tedy nuanci bych zrovna neodlis(oval, ale snad mi rozumíte :-). r.r(.

Mgr. Michal S(kop, Ph.D.
KohoVolit.eu
michal.skop at kohovolit.eu
+420 775 187 021 / +420 721 484 915