[okfn-cz] Jednej.cz ?

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Sun Sep 16 10:44:37 UTC 2012

no .. tu službu jsem nikdy nevyužíval, ale přijde mi absurdní ji
odsoudit jen proto že jsou s její pomocí šířeny tendenční názory a
petice. (Nehledě na to že odkazovaný web je podle všeho vytvořen
konkurentem..)

Když ti Romane budu posílat své tendenční názory na mail, přestaneš ho
taky používat? :)  Má pointa je, že technologie a obsah jsou v tomhle
případě dost odlišné věci. Jelikož obsah autoři té platformy netvoří,
nevidim v tendenčnosti obsahu argument proč nepoužívat jejich
technologii..