[okfn-cz] e-Sbírka a e-Legislativa & open data

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Tue Aug 13 08:24:22 UTC 2013

Dobrý den,

díky za tuto výzvu, myslím že to je skvělá příležitost. Chtěl jsem se
zeptat, zda tuto nabídku mohu i dále šířit, tj. v nějaké podobě ji
zveřejnit např. na lupa.cz, nebo byste preferoval čistě konzultace v tomto
polouzavřeném okruhu mailing listu okfn?

díky

Michal Berg

michal.berg at esports.cz | +420 603 102 284 | www.esports.cz