[okfn-cz] e-Sbírka a e-Legislativa & open data

Jan Kotecký jan.kotecky at oziveni.cz
Tue Aug 13 10:00:00 UTC 2013

Dobrý den,

díky za výkop vu*li ke koordinaci diskuse!

Musím r(íct, z(e popravde( r(ec(eno jes(te( stále nechápu rozdíl mezi
eklepem a elegislativou. Podle popisu mi trochu pr(íjde, z(e
elegislativa má být de facto interfacem eklepu pro ver(ejnost, aby
nevide(la vs(echno, co se v ne(m de(je.  Pr(ipadá mi to dost
netolerovatelné. "Citizen summary" by me(lo být de facto RO pr(ístup k
eklepu - bude to levne(js(í a transparentne(js(í.
Co si máme vybrat za informace, které nemusíme ve(de(t? Podobu zákona,
jak ho pr(edloz(ilo gesc(ní ministerstvo? Seznam pr(ipomínkových míst?
Reakce pr(ipomínkových míst? Navrhovanou zprávu RLV? Definitivní zprávu
RLV? Identifikaci poslancu*, kter(í dávají pozme(n(ovací návrhy?
Pozme(n(ovací návrhy samotné?

Obávám se, z(e kdybychom se bavili o tom, co má být v executive summary,
budeme se bavit o tom, c(eho se máme vzdát a ve které c(ásti
legislativního procesu nemá být vide(t na to, jak jednotlivé subjekty do
legislatviního procesu zasahují.

Moz(ná nevidím dostatec(ne( detailne( do funkcí te(ch databází, ale
trochu mi pr(ijde, z(e je rozdíl mezi eklepem a elegsilativou hra, na
kterou bychom neme(li pr(istupovat.

Janek Kotecký