[okfn-cz] Open Data Census Challenge už v sobotu

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Tue Feb 26 13:38:41 UTC 2013

Zdravím

*Datasety s rozpočty obcí ČR* (včetně Prahy městokraje) v CSV, XLSX a Google
Fusion Tables <http://tables.googlelabs.com/> najdete na
http://www.rozpocetobce.cz/zdroje-dat .

Rozpočty všech obcí ČR na té nejdetailnější úrovni ještě kontrolujeme.

Ukázky možných výstupů najdete na
http://blog.rozpocetverejne.cz/2013/02/detailni-rozpocty-obci-cr-k-dispozici.html
 .

*Hezkou zábavu. Rádi budeme sdílet výsledky! Prosíme, pošlete nám je!!!*
*
*--
Roman Řípa
Project Leader