[okfn-cz] Data ŘSD - znovu a lépe

Hana Kružíková hana.kruzikova at lepsimisto.cz
Wed Jan 2 15:57:08 UTC 2013

Dobrý den,
mám zkušenost pouze s běžnou žádostí o informaci (dotaz ohledně zrušení/
nezrušení přechodu pro chodce přes silnici první třídy) z března 2011.
Tehdy odpověděli za pět dní. Tohle ale nebude tak jednoduché. Nicméně pokud
sami nabízejí aplikace, jejichž "cílem je zpřístupnění vybraných dat široké
veřejnosti" (viz
http://www.rsd.cz/doc/Silnicni-a-dalnicni-sit/Silnicni-databanka/aplikace),
potom by měli být rádi, že jim v tomtéž chce někdo pomoci :-)
Hodně štěstí a hezký nový rok, Hana Kružíková

Hana Kružíková, Lepší místo, o.s.
www.lepsimisto.cz
www.facebook.com/lepsimisto

Pojďme žít na Lepším místě!