[okfn-cz] Data ŘSD - znovu a lépe

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Thu Jan 3 10:21:46 UTC 2013

1) Pánové smiřte se s tím. Duševní vlastnictví státu existuje :) v
databázi patentů ho najdete hromady.

2) Olda odpovídá v podobném duchu co Marek: "V tomto případě vůbec
nejde o obchodní tajemství, protože to musí být
součástí podniku (ve smyslu ObchZ). Ovšem registr vozidel, vedený
státním úřadem, není součástí žádného podniku. Stát není podnikatel.",
takže svou hlavu 22 definitivně prohlašuju za blbost.

3) Co mi odpoví Vnitro dám samozřejmě vědět. Jejich web na 99 procent
žádným patentem třetí osoby chráněn nebude. Nicméně po druhém čtení
106ky - asi dostanu po hlavě §3, který celkem jasně říká "Informací
podle tohoto zákona není počítačový program."