[okfn-cz] mapa od RSD za 210 litru

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Mon Jun 3 16:24:07 UTC 2013

Aha, omlouvám se, zřejmě samozřejmě jen stížnost (protože žádost nebyla
zamítnuta, ale jen špatně vyřízena). Odvolání by se podalo, pokud by v
následujících kolech byla žádost zamítnuta (např. žádost o cenu o dvě nuly
nižší), o rozkladu by pak rozhodovalo MD ČR.

Ale opravte mě prosím, jestli se mýlím, a omlouvám se ještě jednou, že tu s
tím takto laboruji, nějak mě to po delší době nadzvedlo ze židle :)

ap