[okfn-cz] registr smluv ve sněmovně tvrdě naráží

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Fri May 31 14:25:00 UTC 2013

Zdravím Martine

*1. Super argumentace proti odpůrcům registru smluv!!*

Nicméně v okfn se vlamuješ do otevřených dveří. Skutečný efekt bude mít
klasická tisková zpráva šířená třeba přes Ecoservis, plus zaslaná napřímo
do České pozice , Parlamentních listů atd.  Předpokládám, že lidé z OSF ti
rádi pomohou nebo ji sami vydají jako TK za OSF/ www.nasstat.cz . Evo?

*2. Absurdnost výše nákladů by stálo za to možná zdůraznit *

Místo "Což je 26% výdajů Náchodu v roce 2012" dát třeba "Což je 26%
celkových výdajů Náchoda v roce 2012 včetně údržby silnic, kultury,
zdravotnictví, bydlení a další.

*3. Uděláš nám radost, když jako alternativní zdroj informací o výdajích
města uvedeš i www. rozpocetverejne.cz *

Viz náš pohled na Náchod
http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/573868-nachod . Data za rok 2012
budeme mít v průběhu června. *Na rozdíl od Kalouska umíme zobrazit výdaje
ve větším detailu např. *

   - strukturu nákladů na správu města
   http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/573868-nachod/vydaje/verejna-sprava/2011
   - náklady na správu města na obyvatele
   http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/573868-nachod/vydaje/verejna-sprava/2011?zobrazeni=obyvatel
-
   což je mimochodem zajímavé číslo - každý občan Náchoda dá ročně 4000 Kč jen
   za správu města. Například páně Kuberovi Teplice mají jen 2200 Kč viz
   http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/567442-teplice/vydaje/verejna-sprava/2011?zobrazeni=obyvatel
    .
   - provozní náklady na správu města na obyvatele
   http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/573868-nachod/vydaje/verejna-sprava/2011?zobrazeni=obyvatel&vydaje=provoz
    .

--
Roman Řípa