[okfn-cz] Jízdní řády: CHAPS jako povinný subjekt inforzákona

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Thu Sep 26 22:49:04 UTC 2013

Tak ještě zásadní změna (a mé přehlédnutí), není to rozsudek NSS, ale jen
krajského soudu, a k NSS se to zřejmě dostalo jako k vyšší instanci, takže
jak píše v jiné diskusi Oldřich Kužílek, je třeba vyčkat, zda to NSS
neshodí a jaký bude vlastně výklad.

m.

--
michal.berg at esports.cz | +420 603 102 284 | www.esports.cz