[okfn-cz] Registr slovenských poštovních adres

Peter Hanecak hanecak at opendata.sk
Mon May 12 08:15:11 UTC 2014

Zdravim,

Register adries SR je planovany ako tzv. zakladny register, ma ho na
starosti MV SR a zatial je zial iba vo faze "minaju sa eurofondy":

http://www.minv.sk/?RA_MV

To ci a ake Open Data z toho budu, este nevieme.

Zo scitania ludu asi dva roky dozadu si pamatam, ze zoznam adries by
mali mat este dve ci tri dalsie institucie, nepamatam si zial ktore
presne. Pamatam si len, ze kazdy ten zoznam je mierne odlisny a nevedeli
sa dohodnut, kto ma ten najspravnejsi.

Zatial najpodobnejsi dostupny "open" zoznam aky k dispozicii mame je tento:

http://www.posta.sk/stranky/postove-smerovacie-cisla

Ale to je len zoznam ulic a obci, spolu s PSC. Popisne cisla ani GPS tam
nie su.

Peter