[okfn-cz] Otevrena data z bank

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Tue May 27 09:00:26 UTC 2014

Dobrý den,
za mě jsou rozhodně zajímavé:

- transparentní účty (oba nastíněné body), podstatné ale je, aby data
byla publikována v jednotné formě. Raději užší dataset, dobře
metodologicky porovnatelný, než moře dat odpovídající charakteristikám
systému každé individuální banky. Případný vhodný formát budu rád
konzultovat.

-analýzy (tam ale asi celkem postačí http://www.csob.cz/WebCsob/analyzy.rss )

U několika dalších jsem přesvědčený, že budou zajímat řadu subjektů
(pracovní místa, sazebníky), jen nevím zda i na tomhle fóru.

s pozdravem
Jiří Skuhrovec

Jiří Skuhrovec
+420 602 693 748