[Okfn-dk] Fwd: Evaluering af den danske indsats i Open Government Partnership

Christian Villum villum at autofunk.dk
Mon Oct 21 12:42:37 UTC 2013

Hej alle,

Vi har nu fået en survey fra Mads Kæmsgaard Eberholst vedr. hans
evalueringsrapport om Danmarks OGP-handlingsplan, se nedenfor.
Vil nogen være med til at udfylde denne sammen? En hurtig skimning viser at
der er flere spørgsmål, hvor det kunne være fint at diskutere internt inden
vi svarer. Vi kunne evt. tage det som et skype-møde og så udfylde det
sammen i real-time? Det tager 15-20 minutter.

Lad høre hvem der kunne tænke sig at være med. Det er en gylden mulighed
for at give feedback som kommer direkte til toppen af lagkagen ;)

-Christian