[Okfn-dk] Facebook side også?

miska knapek miska at knapek.org
Tue Feb 25 11:12:53 UTC 2014

ps. ville lige tilføje en kommentar Petri Kola - en af OKFN.fi stifterne -
skrev i en diskussion vedrørende en åben diskussionsplatform for
OKFN-chapterne - som måske er værd at tænke på.
self om jeg ikke er en facebook eller g+ fanatiker, så gør de
diskussionerne lidt enklere og synlige for publikum.
( okffi's FB side findes ellers her:
https://www.facebook.com/groups/fi.okfn/ )

(pps. er lidt inspireret af de inter-nordiske diskussioner der sker på
Datajournalistik FB gruppen, ... kunne måske være noget for OKFN nordics
også.... https://www.facebook.com/groups/324569050948253/  )

Petri Kola, forleden:
*Yes FB is not ideal and not a long term solution. We have tried to be very
pragmatical. FB has worked for us in reaching non-hackers. This suits our
strategy of supporting unlikely collaborations. A more programming oriented
strategy might require more hacker approved communication tools.*

*If you for some reason would decide to user FB notice that FB-groups are a
much better way to organize collaboration than FB-pages are.*

Alt vel,

miska