[Okfn-dk] Open Data Day 2014 - tre ideer til worshop-tema

miska knapek miska at knapek.org
Sun Feb 9 11:45:02 UTC 2014

Hej allesammen,

Flot arbejdet Niels.

Jeg holder med Christian, men vil lige tilføje at det måske glæder Danmarks
Statistik at der både sker brug og synlighed (altså at det bli'r blogget om
det, f.eks. ved så en stor dag som Open Data Day : ) om deres åbenhed.
Her i Finland er det godt nok svært at få Statistics Finland at åbne deres
data - ja, og langt fra i api form - så alle dem på Danmarks Statistik der
har arbjedet for at åbne data og api, bli'r sikkert glade for lidt medial
opmærksomhed og hacking :) .... så de nemmere kan åbne mere data i
fremtiden. (erhm... ja, det samme gælder selvfølgelig for klimadata og
Region Syddanmark ;)

Alt vel fra en skov i Finland ;)

miska

--
miska michael knapek - your local illusionist (designer)
mob. +358-50-320-2616