[Okfn-dk] New member and starting an OKFN Science Group in CPH.

Christian Villum villum at autofunk.dk
Tue Feb 11 13:17:13 UTC 2014

Hej Malthe,

Også tak for god snak over morgenmad herfra :)

Som Niels Erik siger er vi lige startet og der ikke så mange aktive i
OKFN-DK (en 4-5 stykker pt.), men der er mange på listen her og det kunne
være fedt hvis en science gruppe kunne være med til at bringe flere på
banen. Du nævnte også at du måske havde nogle folk fra andre steder som
måske kunne være interesserede? Under alle omstændigheder, så tror jeg at
jeg taler for alle når jeg siger at du/I er mere end velkomne, og at vi
meget gerne vil byde jer indenfor og støtte jer alt det vi kan med en ny
gruppe (bl.a. ved at bringe ordet ud omkring en sådan gruppe, lave en
sektion til jer på hjemmesiden osv.)

Mht. kontakt til den internationale Open Science gruppe, så kæder jeg dig
lige sammen med koordinatoren for dette - Katelyn Rogers. I den forbindelse
er det helt perfekt at du har skrevet din mail på engelsk, tak for det!

-Villum