[Okfn-dk] Open Data Day 2014 - tre ideer til worshop-tema

Niels Erik Kaaber Rasmussen niels at buhlrasmussen.eu
Thu Feb 13 12:30:12 UTC 2014

> jeg kender nogen i skiffergas nej tak.
> måske de har noget data, det kan jeg undersøge

Det ville være fint. Hvis de har lyst til at kigge forbi på dagen er de
selvfølgelig også velkomne. Vi mangler stadig nogle positive
tilbagemeldinger fra nogle fag-personer, der kan hjælpe os med noget
ekspertviden på området.

Jeg er selv belevet opmærksom på en række interessante data fra Energi
Styrelsen, der måske også kan bruges:
www.ens.dk/info/tal-kort/statistik-nogletal/manedsstatistik

Mvh, Niels Erik
---