[Okfn-dk] Blog Action Day

Christian Villum villum at autofunk.dk
Thu Oct 2 09:12:44 UTC 2014

Hej alle,

Jeg har snakket lidt med Michael Gaardsøe fra Ibis (http://ibis.dk/), der
arrangerer en masse aktiviteter i DK omkring den internationale Blog Action
Day (hvor titusindevis af bloggere hvert år går sammen og sætter fokus på
et fælles emne) - se http://blogactionday.org/.

Årets tema er ulighed, og jeg tænker umiddelbart at det er noget vi kunne
deltage i med en åben viden vinkel (evt. open access specifikt). Jeg tænker
at vi kunne sætte en blog post sammen og så give det en dosis social media.
Er der nogen der har lyst til at være med til at skrive / promovere?

Tænker endvidere at vi gør det samme med Creative Commons DK bloggen.
Wikimedia Danmark har også kastet sig ind i kampen og vil lave nogle
aktiviteter på dagen.

-Christian