[Okfn-dk] Oplægsholder til Aarhus Data Drinks 20. november

Matti Bugge matbu at aarhus.dk
Tue Oct 14 11:23:30 UTC 2014

Hej alle sammen.

I Aarhus har vi et Open Data fællesskab, der hedder Aarhus Data Drinks. Vi mødes flere gange om året til oplæg og diskussion om Open Data indenfor forskellige emner, og samtidig drikker en øl/sodavand (vi giver!) og networker. Se gerne vores Facebookside: https://www.facebook.com/AarhusDataDrinks?ref=bookmarks

Vores næste arrangement afholdes den 20. november, hvor vores tema bliver "Open Data: The use case edition". Her vil vi snakke om forskellige use cases fra rundt omkring i verden - både indland og udland.

Vi leder efter en person, der har lyst til at komme og holde et oplæg 15 - 30 minutter, hvor vedkommende kan præsentere nogle spændende use cases indenfor Open Data (gerne use cases udenfor Danmark).
Vi er en non-profit organisation, og har derfor ikke midler til at betale for et oplæg, men vi kan tilbyde at betale togbilletten til og fra Aarhus. Jeg håber, at nogen fra OKFN har lyst til at deltage, og holde et spændende oplæg.

Har I nogle spørgsmål til arrangementet kontakter i mig selvfølgelig bare. Glæder mig til at høre fra en (eller flere) af jer :)

Med venlig hilsen
Matti Bugge
Praktikant hos ODAA (www.odaa.dk)

e-mail: matbu at aarhus.dk