[Okfn-dk] Program for 2. halvår 2014 - ideer?

Kim Bach kim.bach at gmail.com
Mon Sep 1 01:58:40 UTC 2014

Kære Niels og i andre,

Tak for hilsen, og ja det var en fin sommer, omend det ikke blev til så
meget ferie for mig.

Spændende tiltag, og det ligner et varmt efterår for mig.

Søndag 21. september holder Wikimedia Danmark #Wikidag hos Prosa og fredag
26 - søndag 28. september er der den tredie årlige #HACK4DK på Statens
Museum for Kunst.

Der er maksimalt lidt over et år til næste Folketingsvalg, jeg har ikke
fulgt med i Folketingets API, er der nogle resourcer du/I kan henvise til?

Information laver spændende ting, f.eks. "Drone eller ej",
http://data.information.dk/drone/.

Venlig hilsen

Kim