[Okfn-dk] Program for 2. halvår 2014 - ideer?

Christian Villum villum at autofunk.dk
Fri Sep 12 02:55:51 UTC 2014

Hej alle,

Kunne være fedt at bidrage til HACK4DK på én eller anden måde. Desværre er
jeg på bestyrelsesseminar med Stengade den weekend :/ Andre idéer til
hvordan vi kan bidrage? Måske hjælpe med at sprede ordet og komme på listen
over støtter af arrangementet? Er det Merete Sanderhoff man skal snakke med
stadigvæk - ved du det, Kim?

Derudover kunne jeg rigtigt godt tænke mig et endnu tættere samarbejde med
Wikimedia DK. Måske værd at stikke hovederne sammen og komme på nogle idéer?

-v