[Okfn-dk] Program for 2. halvår 2014 - ideer?

Kim Bach kim.bach at gmail.com
Fri Sep 12 03:29:25 UTC 2014

Hej alle,

Jeg deltager på #HACK4DK, prøv at kontakte "Jacob Wang" @jwangdk eller
@hack4dk på Twitter.

Ville være fedt med et samarbejde med Wikimedia Danmark, jeg er i
bestyrelsen.

Den 21. september kl. 9 er der Wikimedia Danmarks 3.die årlige #Wikidag,
den afholdes hos Prosa, Vester Farimagsgade,
https://da.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikidag_2014

KOM! KOM! KOM!

Check også Wikimedia Danmarks blog som jeg forsøger at sparke i gang
http://blog.wikimedia.dk

Venlig hilsen

Kim