[Okfn-dk] Stort venue i Kbh. søges...

Birgitte Kjærgaard bikj at aarhus.dk
Wed Mar 1 18:45:46 UTC 2017

Kære alle

Jeg skriver til jer i håb om hjælp.

I Open Data DK holder vi sammen med Wonderful Copenhagen et hackathon, Open Tourism Days, den 5.-7. maj 2017.
Vi har fået lov til at være på H. C. Ørsteds Instituttet i Universitetsparken i Kbh. Men det viser sig, at der netop den weekend er en kæmpe forårsfest lige ude foran på græsplænen.

Derfor vil jeg høre, om der er en af jer, der har kendskab til et venue i Kbh., hvor vi kan være ca. 100 personer.
Med plads til en samlet velkomst og afslutning, og derimellem med plads til en masse gruppearbejde.

Open Data Day 2014 blev holdt på CBS (Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg). Er der nogen, der har en kontakt der?

Jeg håber, at der er en, der kan hjælpe – alt har interesse.

Med venlig hilsen

Birgitte Kjærgaard
Projektleder

D +45 4185 6556    E bikj at aarhus.dk<mailto:bikj at aarhus.dk>