[okfn-hu] opendata.hu

Csaba Madarász madarasz.csaba at gmail.com
Fri Sep 20 07:45:47 UTC 2013

Kedves Zoli!
Ez nagyon jó hír, remek hogy ilyen portál is alakul itthon.
Első észrevételem és egyben kérdésem:
ugye nemcsak a felhasználói felület lesz magyar nyelvű, de az egyes adatok
leírása is?
Jelenleg több olyan adatot találtam, amelynek leírása angol nyelvű, ami
akadály lehet az adatok megtalálásában, hasznosításában.
pl.: http://opendata.hu/dataset/magyar-webkorpusz

Gondolom, ez az indulás előtti műhely állapot.
Miben tudunk a visszajelzésen kívül segíteni még?
Csaba