[okfn-hu] opendata.hu

Zoltán Varjú zoltan.varju at gmail.com
Fri Sep 20 08:27:45 UTC 2013

Szia!

A felület honosításán gondolkodunk, de sajnos még nem találtuk még meg
a megoldást. Ebben is jól jönne önkéntesek segítsége!

A dataset-ek leírásánál a tesztüzemben azt használtuk, amit gyorsan
elértünk pl. a Magyar Webkorpusznál csak angol szöveg volt.
Természetesen mi is szeretnénk hogy minden meglegyen magyarul is.

üdv,