[okfn-ro] city od census - „exista datele?”

Silviu Vert silviu.vert at gmail.com
Wed Sep 10 09:58:00 UTC 2014

Salut Ovidiu,

Buna observatie!

As zice sa mergem anul acesta pe varianta (1) si anul viitor facem procesul
mai complex (si mai corect!).

Dar ... daca raspundem doar luand in considerare existenta "online", atunci
prima intrebare ("Exista datele?") se suprapune cu intrebarea 5 ("Sunt
datele disponibile online?"). Iar la intrebari nu e recomandat sa umblam
(sa scoatem, sa adaugam) pentru ca se poate da peste cap platforma din
punct de vedere tehnic ...

Silviu