[Okfn-se] Sortera filer efter siffror i filnamn

Erik Hjärtberg hjartberg at hushmail.com
Wed Mar 11 08:36:09 UTC 2015

Jag vill alltså sortera filerna efter datum i filnamnet. Om jag ska göra det manuellt är den lösning jag kan tänka på att byta namn på varje fil så att datumet hamnar först.

Jag vill inte riskera att filerna blir uppätna.

Erik Hjärtberg

Christian Huldt <christian at solvare.se> skrev: (11 mars 2015 08:48:25 CET)

--
Erik Hjärtberg