Hackathons!

Andra Bucur abucur la soros.ro
Joi Apr 26 10:55:51 UTC 2012

Buna ziua tuturor,

Stiu ca s-a mai scris pe grup de realizarea unor "hackathoane". Eu vreau
sa fac doua astfel de evenimente, in luna mai, la sediul Fundatiei
Soros. Pun la dispozitie Centrul Public al fundației, pizza, suc și
datele care ar putea fi folosite pentru crearea de aplicații (sper sa
pot obtine cateva seturi de date de la o institutie publica special in
acest scop, poate de la Ministerul de Justitie daca tot s-au ocupat de
OGP). Daca sunteti interesati sa participati, o sa fac un doodle sa
vedem ce zile sunt mai convenabile pentru toata lumea:).

Toate cele bune,
Andra.

Andra Bucur
Programs Coordinator