update OKF si Mozilla Foundation - hackathon

stefan candea stefancandea la yahoo.de
Joi Apr 19 13:55:58 UTC 2012

corect, ai dreptate. sa ne gandim la un calendar, cred ca ar motiva participantii sa stie ca din x intalniri peste cateva luni o sa participe la un eveniment mai mare de genul asta

cred ca e important sa avem intalniri periodice cu descrieri publice ca sa cladim o comunitate.

--- Alex Morega <alex la grep.ro> schrieb am Do, 19.4.2012:

Von: Alex Morega <alex la grep.ro>
Betreff: Re: update OKF si Mozilla Foundation - hackathon
An: ""Date deschise și guvernare deschisă"" <date-deschise la liste.ceata.org>
Datum: Donnerstag, 19. April, 2012 15:32 Uhr

On 19 Apr 2012, at 14:44, stefan candea wrote:

> salve, am reusit in sfarsit sa am o discutie cu OKF si Mozilla Foundation. sunt foarte interesati sa sprijine orice grup cu initiative pe open data, open software si mai ales pe ideea de hackathon intre jurnalisti si programatori (si poate designeri si activisti?).
> […]

Foarte mișto ce ai vorbit cu Kat. Eu m-aș bucura mult să avem un eveniment periodic (ex. ceva lunar) pentru networking+prezentări+hacking.

Putem să începem cu un eveniment mic improvizat și, de la o ediție la alta, pe măsură ce vine lume, rafinăm procesul și aducem on-board resurse. E riscant să organizăm un eveniment complex de la prima ediție.

De fapt, putem zice că întâlnirea din 4 aprilie a fost prima, și urmează a doua, cu traducerea manualului, nu? :)

-- Alex

-----Integrierter Anhang folgt-----