update OKF si Mozilla Foundation - hackathon

Alex Morega alex la grep.ro
Joi Apr 19 19:28:37 UTC 2012

Sună interesant proiectele. Comentarii mai jos. Detest să fiu gică-contra, dar dacă ne apucăm de o treabă, să știm că merită efortul.

On 19 Apr 2012, at 17:35, stefan candea wrote:

> noi mai avem cateva idei in cap:
>
> reorganizare, trecere in open source, re-codare si gandire noua functionare la unelte existente:
>
> - www.mediaindex.ro + www.5secunde.ro (harta proprietarilor media din romania, a asociatilor lor + o arhiva a media online cu posibilitati de analiza si urmarire sursa informatie)

media index: ar trebui să fie o resursă importantă, dar pare că sunt date vechi și incomplete, e vreo perspectivă să se repare asta cumva? Există modele de astfel de site-uri prin alte țări?

5secunde: arată ca un agregator de titluri de știri. Realizat frumos, dar e nevoie de el?

> - open corporates: sa agregam diverse baze de date din regiune (online, offline) despre companii si proprietate societati comerciale si alte structuri. de adaugat o pagina wiki pt resurse unde comunitatea poate aduce info si resurse pe actionariate in mod dinamic (exista deja opencorporates.com)

Avem surse cu date suficiente? Ce încredere avem în calitatea datelor? Cum putem verifica corectitudinea contribuțiilor din comunitate?

> - open maps: apps cu info relevante pt oras/comunitate. spre ex un coleg de-al nostru lucreaza la o aplicatie pe mapping populatia canina de pe strazile orasului, sau despre gunoaiele aruncate in strada, despre reactia (sau lipsa de reactie) a politiei, sau despre poluare/poluatori

Aceeași întrebare: ce surse de date avem, care e calitatea?

> - strict legat de media, modalitati de impachetare intr-o aplicatie pt tablete (html5 ?) a unor proiecte de genul asta http://theblacksea.eu/en/arhiva, dupa finalizare. ele pot fi distribuite la conferinte sau pot genera venit pentru ong-uri si comunitati independente de ziaristi+programatori+designeri

În ce scop?

-- Alex

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc