update OKF si Mozilla Foundation - hackathon

Octavian Costache octavian.costache la gmail.com
Joi Apr 19 21:03:21 UTC 2012

Și HartaPoliticii ține știrile pe care le indexează... oarecum.
Nu e greu de modificat să păstreze conținutul pe termen nedefinit, acum o
face doar ca și caching, local.

Nu ar trebui să fie foarte greu ca harta să indexeze și altceva decât
MediaFax și HotNews, făcea asta în trecut, doar că cineva trebuie să
mențină din când în când crawlerele când se schimbă formatul ziarelor.

Vivi.