update OKF si Mozilla Foundation - hackathon

Strainu strainu10 la gmail.com
Vin Apr 20 08:38:23 UTC 2012

În data de 19 aprilie 2012, 23:59, stefan candea
<stefancandea la yahoo.de> a scris:

> pai cred ca e f bine sa fie gica-contra fiecare pe rand, ca sa ne definim
> un pic directiile in care putem colabora ca grup. nu o sa fie tot timpul
> ceva la fel de important sau relevant pentru toata lumea, mai ales ca venim
> fiecare din zone diferite.

Eu deja m-am pierdut în mailul ăsta :) dar sunt de acord că trebuie să
ne stabilim direcțiile de colaborare. Problema e că emailul nu pare
chiar mediul cel mai bun pentru asta. Am putea încerca vreo metodă mai
structurată de comunicare, gen un site cu idei în care fiecare votează
ce-l interesează? Asta ar scoate la suprafață ideile cu suport
puternic și ar permite și sub-grupuri de interese.

Încă o chestie: Vasile venise cu ideea de data _guvernamentale_
deschise, astea par niște idei despre date _private_ deschise. Opinii?

În data de 20 aprilie 2012, 11:11, Alex Morega <alex la grep.ro> a scris:

> Pe Wikipedia este esențial faptul că articolele au linkuri la bibliografie. Nu e vreun procedeu magic prin care spamul este eliminat :) Dacă adaugi un paragraf fără sursă, cineva probabil că o să-l șteargă, și o să dea ca motiv (în comentariul atașat editării) că lipsește citarea.

La modul ideal, așa merge. Dar ai nevoie de foarte mulți oameni ca să
se întâmple asta (raportul editori:pagini > 1:100). Ceea ce descrie
Ștefan îmi seamănă mai mult cu digg decât cu Wikipedia. Dar ...

> Eu sunt pesimist când e vorba de platforme de croudsourcing. Oamenii, în mod normal, nu o să vină să contribuie cu informație.

...în România nu te poți baza pe croudsourcing, corect. Poți să-l
folosești cel mult ca metodă auxiliară. Și cum oameni sunt puțini, a
avea 5-6 idei care să meargă în paralel îmi pare total nerealist. Mai
degrabă un site echivalent cu data.gov.uk care să conțină toate astea
la un loc.

Andrei