Începutul reviziei

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Joi Mai 17 21:43:11 UTC 2012

On 18.05.2012 00:37, Strainu wrote:
> dar am observat că există niște diferențe de
> terminologie între capitole.

Da, așa este. Cred că cel mai bine este să păstrăm o pagină wiki sau
chiar de Etherpad cu glosarul început în timpul „traductonului” din 12 mai.

> Sper să apuc să fac și eu niște observații săptămâna asta. Ai putea să
> ne explici cam care ar fi procesul de lucru al revizuirii? Va fi o
> singură pagină sau câte una pe capitol? Chestiunile în dispută se
> discută mai întâi pe listă sau se fac direct modificări în etherpad?

Cred că mai simplu este pe Etherpad, fiindcă are și mesagerie integrată.
Vă propun să lucrăm în fiecare zi la câteva paragrafe pe care le anunțăm
pe listă, ca să fim siguri că revizia la sfârșitul zilei este bună să
fie trecută în depozitul Git.

Alte propuneri?

--
Tiberiu C. Turbureanu