Viitorul acestei liste

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Lun Oct 1 13:08:43 UTC 2012

On 01.10.2012 15:58, Strainu wrote:
> Această listă a fost deschisă de aproximativ 5 luni. În acest interval
> eu am văzut sub 20 de subiecte, majoritatea simple anunțuri fără vreo
> discuție în spate. Hackatonul desfășurat în weekend a fost organizat
> fără vreo implicare a acestei liste. Cred că se pune deci întrebarea
> dacă această listă mai are vreun scop și care ar fi acesta.

Din păcate, de această dată cel puțin, nu am folosit o listă publică
(aceasta sau alta) pentru a organiza evenimentul. Este un lucru de care
echipa este conștientă și sper să fim mai deschiși data viitoare.

În particular, această listă este doar găzduită de Ceata, ca o formă de
colaborare în cadrul proiectului The Sponge, deci nu putem să luăm o
decizie unilaterală.

Propunerea mea este să mutăm această listă (abonații) la domeniul
thesponge.eu (când a fost creată nu era rezervat) și să ne implicăm cu
toții mai mult în a implica acești oameni interesați de date
deschise/cultură liberă.

Mulțumesc,

--
Tiberiu C. Turbureanu