Harta transparenței autorităților publice!

Andra Bucur abucur la soros.ro
Lun Oct 29 12:35:09 UTC 2012

Salut,

Este foarte binevenită părerea!

Nu am explicat în mail toată ideea și într-adevăr partea tehnică nu e clar
definită pentru că nu am cunoștințele tehnice necesare. Părerile voastre
mă ajută să stabilesc pașii următori ai proiectului, așadar, îți mulțumesc
pentru feedback:).

Andra.