Fwd: Date libere de la guvernul brazilian

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Joi Iun 20 22:23:12 UTC 2013

-------- Mesaj original --------
Subiect: Date libere de la guvernul brazilian
Data: 2013-06-21 01:22
Expeditor: "Tiberiu C. Turbureanu" <tct la ceata.org>
Destinatar: data-deschise la liste.ceata.org
Copie (CC): ceata la liste.ceata.org
Răspunde la:

Salut,

Am dat din întâmplare peste situl de „date deschise” al guvernului
brazilian. [1]

[1] http://dados.gov.br/ („dados” înseamnă date)

Nu am stat să văd exact ce oferă, dar m-a impresionat că licența
aplicată este liberă nepermisivă, ca cea folosită de Ceata, CC-BY-SA și
folosesc Identi.ca, un serviciu similar cu Twitter, dar spre deosebire
de cel din urmă, este descentralizat și programul care rulează este
public și liber (încă sub GNU AGPL).

Mi se pare un exemplu bun de date libere la nivel guvernamental.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/inscrieri)