Fwd: Date libere de la guvernul brazilian

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Vin Iun 21 06:22:43 UTC 2013

Cred că rulează ckan la fel ca și http://data.gov.uk,
http://ie.ckan.net/ și http://datacatalogs.org/.
Open Knowledge Foundation are gusturi bune la licențe :)

S-a discutat despre ckan și la FOSS4G-CEE și la DataHarvest dar numai în
grupuri. Nu a fost nicio prezentare oficială dar această aplicație e un
mic rock star în rândul oamenilor care promovează date deschise
guvernamentale.

Andrei Cristian Petcu

--
Andrei Cristian Petcu