Fwd: [Talk-ro] Acces date cadastrale. Conversie fisier DWG pentru a importa in OSM prin JOSM

Strainu strainu10 la gmail.com
Mie Iun 26 16:57:03 UTC 2013

FYI, dacă vrea cineva să facă altceva cu datele respective. Bănuiesc că
dacă păstrați licența ODbL e OK.

Strainu

---------- Mesaj redirecționat ----------
De la: Badita Florin <baditaflorin la gmail.com>
Data: 26 iunie 2013, 16:06
Subiect: [Talk-ro] Acces date cadastrale. Conversie fisier DWG pentru a
importa in OSM prin JOSM
Către: talk-ro la openstreetmap.org

Postez inca o data pentru ca prima data nu a aparut in talk-ro in lista.
Poate nu s-a trimis.

Salut, am o veste foarte buna, primaria Targul Frumos a oferit planul
cadastral al orasului pentru a face import in OpenStreetMap.

Ei au un fisier dwg pe care l-au oferit.

Am atasat documentul www.feronerie-mobilier.com/plan cadastral
tgf.dwg<http://www.feronerie-mobilier.com/plan%20cadastral%20tgf.dwg>

El pare bine structurat, cred ca se poate lucra cu el. L-am deschis in
autocad 360 pentru ca nu am windows, am doar ubuntu, si vad ca sunt vreo 58
de straturi diferite, lucru care mi se pare ok.

*2 dileme.*

*1.* Cum sa importa in Qgis fara sa se piarda prea mult la conversie.

*2.* Fisierul nu este georeferentiat, cum il fac in asa mod incat cand il
incarc in JOSM sa fie exact coordonatele GPS din realitate ?

Dupa doar sa incarc diferitele straturi, sa fac o verficare manuala pentru
toate obiectele, apoi upload catre OSM.

Dorest sa fac si un ghid cu aceste lucruri, pentru ca dupa ce facem
importul sa fie folosit ca exemplu de bune practici, urmand dupa sa mai
vorbesc cu alte primarii, dupa acest prim exemplu pozitiv.

Am facut un document Google Docs care poate sa fie editat de oricine , ca
sa adaugam acolo pasi.
https://docs.google.com/document/d/1gCyESIPzG9eceeG66lnl_LoKWXAxzWcNiLCF4Hw3eEc/edit?usp=sharing

Si un raspuns primit pe Geo-spatial

Salut,