circumscriptii scolare

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Vin Mar 22 17:26:57 UTC 2013

Buna seara,

Se apropie inscrierea copiilor de 6-7 la scoala. Si in acest an, primul
criteriu este cel de proximitate: copilul este repartizat la scoala la care
este arondat. In sate, lucrurile sunt de cele mai multe ori clare, ca e o
singura scoala. In orase, devin mai complicate, pot fi scoli la distante
relative egale. Inspectoratele Judetene au trasat circumscriptiile si au
publicat datele pe site-uri.

Hotnews a centralizat datele si a facut o harta:

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14469153-harta-circumscriptiilor-scolar
e-fiecare-judet-vezi-scoala-esti-arondat-cum-iti-inscrii-copilul-clasa-prega
titoare-clasa.htm

La acest moment, cand dai click pe judet obtii un pdf. E bun si acesta,
macar aflii o informatie. Ar fi mult mai interesant un motor de cautare dupa
adresa.

Imi declin competenta tehnica, nu stiu daca e posibil. Dar daca s-ar putea
face in termen scurt, atunci ar fi o excelenta ocazie de popularizare a
ideii de date deschise, aratand ce se poate face cand datele sunt publice.
Asa ca m-am gandit sa arunc ideea pe aceasta lista.

Toate buna,